IbiochMiku

Direktlänk till inlägg 27 maj 2011

School party today!

Av Ibi och Miku - 27 maj 2011 15:48

Moshi Moshi!!

 

Idag tittade vi(min klass) på film i slutet av dagen  

Den hette typ Dandys Peak, eller något sådant, men den var bra.

Och idag ska jag, Ibi och en till av mina kompisar gå på skolfesten kl: 18:00.

Det ska bli kul, och det är en talangjakt också som vi ska vara med i. Jag ska dansa, Ibi ska spela piano och min andra kompis ska sjunga. Och det ryktas om att dom som vinner, vinner en hel godis påse full med godis!!

Ja, och det ska bli kul(hoppas vi vinner!!)

Jag ska ha på mig genomskinliga strumpbyxor, jeans shorts och ett rosa linne, och en tishirt som är typ genomskinlig över.   


(( Shu   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ibi och Miku - 26 april 2012 16:17


Hello : )   Today have been a quite stressed day for me, I sat whole morning, doing maths homework, swedish homework, English homework, played with my Art homework and did som Japanese study by myself ( I really wanna join a Japanese course!!) Th...

Av Ibi och Miku - 21 april 2012 14:35

Hello! I really wanna watch a anime now... Maybe NARUTO, as I started on before.. And I am home alone also! : ) I loove it ^^ I have also fall in love with this song!     Blood on the dance floor - Scream for my ice cream .: 3   This day ar...

Av Ibi och Miku - 17 april 2012 16:29


Hi everyone! , as you  may know I said in my last update, I had a blog pause. But I think, now to the spring. I maybe can start blogging a bit more... But it is not gonna be loads with updates! But maybe two updates a week or more/less ^ ^      ...

Av Ibi och Miku - 20 mars 2012 07:56


I haven't so much time left for the blog right now.   I have loads of homework(and my Japanese, Russian and Indonesian studying is very important!), My family(they don't think I spend enough time with them...) Our animals(This gonna be an athleti...

Av Ibi och Miku - 11 mars 2012 13:11

Hello everyone! I am not good to do many updates right now.. but I think I do updates when I want to, not just cause * YOU HAVE TO!* noo that sounds not good...but I think I will have some lunch now... Should just find something yummy. But I dislike ...

Presentation


Ibi och Miku's blogg!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken manga är er favorit?
 NARUTO
 Negima Mahou Sensei
 Tokyo Mew Mew
 Bleach
 One Piece
 Fullmetal Alcehmist
 I.N.V.U
 Kill me Kiss me(K2)
 Demon Diary
 D.NAngel
 Sugar Sugar Rune
 Shaman King
 Fruits basket
 Ouran High School
 Yu-Gi-Oh!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Meny

Filmer

Här skriver vi in lite filmer som vi gillar   och en kort recension om filmen.

Kon'nichiwa!

Hejsan, vi är två tretton åriga tjejer som startat denna blogg. Jag är då Shu, och min kompis Ibi. Hoppas ni gillar bloggen, och kommentera gärna, det är jätte roligt. Ja tycker jag ialla fall(jag Shu). I slutet av varje inlägg skriver jag //Shu, eller =3 eller någon smileys som denna  ,    eller    eller   ,  det är mina favoriter.

// Shu

Miku&Ibi's Gästbok!


Skapa flashcards