IbiochMiku

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Ibi och Miku - 28 november 2011 10:18

Moshi alla söta! Idag hoppas jag bli klar(okej komma längre) på min svenska uppgift. "Boken om mig" heter den. Och man ska skriva fem kapitel, minst en A4 sida på varje kapitel. Men jag hoppas det blir bra^^ Men nyss gjorde jag en pizap bild med An Cafe^^ som jag tänkte visa nu.

  Tadaa! Med Miku, Teruki, Takuya och Kanon! 


// Hej då! från Miku

Presentation


Ibi och Miku's blogg!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken manga är er favorit?
 NARUTO
 Negima Mahou Sensei
 Tokyo Mew Mew
 Bleach
 One Piece
 Fullmetal Alcehmist
 I.N.V.U
 Kill me Kiss me(K2)
 Demon Diary
 D.NAngel
 Sugar Sugar Rune
 Shaman King
 Fruits basket
 Ouran High School
 Yu-Gi-Oh!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Meny

Filmer

Här skriver vi in lite filmer som vi gillar   och en kort recension om filmen.

Kon'nichiwa!

Hejsan, vi är två tretton åriga tjejer som startat denna blogg. Jag är då Shu, och min kompis Ibi. Hoppas ni gillar bloggen, och kommentera gärna, det är jätte roligt. Ja tycker jag ialla fall(jag Shu). I slutet av varje inlägg skriver jag //Shu, eller =3 eller någon smileys som denna  ,    eller    eller   ,  det är mina favoriter.

// Shu

Miku&Ibi's Gästbok!


Skapa flashcards