IbiochMiku

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Ibi och Miku - 28 juli 2011 13:40

Moshi Moshi allihopa!!

Jag är bara så glad att ni vill läsa min blogg^^

Så ett STORT tack till mina läsare!


Jag kommer dock kunna blogga mera när jag köpt min laptop^^ längtar super mycket!! Men det är jätte dåligt, för dom fina( rosa, vit) är jätte dyra! och dom billiga är jätte tråkiga! men jag får piffa upp den med en sockersöt bakrund i stället! och kanske köpa en laptop väska som är sockersöt den med^^.


Och idag sitter jag och tråkar^^ och ska kolla på film, och kanske äta glass^^ ellet så blir det det vanliga: Oboy, men det är också gott förstås, men inget slår glass!

Och min födelsedag närmar sig också! längtar dit!!

 Hoppas mina läsare får en underbar dag!

Sayonara!

// Shu^^

Presentation


Ibi och Miku's blogg!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken manga är er favorit?
 NARUTO
 Negima Mahou Sensei
 Tokyo Mew Mew
 Bleach
 One Piece
 Fullmetal Alcehmist
 I.N.V.U
 Kill me Kiss me(K2)
 Demon Diary
 D.NAngel
 Sugar Sugar Rune
 Shaman King
 Fruits basket
 Ouran High School
 Yu-Gi-Oh!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Meny

Filmer

Här skriver vi in lite filmer som vi gillar   och en kort recension om filmen.

Kon'nichiwa!

Hejsan, vi är två tretton åriga tjejer som startat denna blogg. Jag är då Shu, och min kompis Ibi. Hoppas ni gillar bloggen, och kommentera gärna, det är jätte roligt. Ja tycker jag ialla fall(jag Shu). I slutet av varje inlägg skriver jag //Shu, eller =3 eller någon smileys som denna  ,    eller    eller   ,  det är mina favoriter.

// Shu

Miku&Ibi's Gästbok!


Skapa flashcards