IbiochMiku

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Ibi och Miku - 21 januari 2012 16:50

Moshii. Nu verkar det som om vi skulle äta goda våfflor(och pannkakor) till middag! Wiihii!

Det är bra tycker jag!^^

Men nu måste jag blanda smeten. Tror jag hihi.

Så.  


// Miku^^ wafflelover

Av Ibi och Miku - 21 januari 2012 16:09

Hejsan. Idag är det Lördag, okej det visste ni säkert^^

Men jag har inte gjort något speciellt på hela dagen. Rätt tråkigt faktiskt. Men jag skulle vilja shoppa snart! Men det lär dröja tror jag då.....

Men ikväll blir det Gladiatorerna igen!^^ Wihii. Undrar vad de kör för sporter ikväll?(alltså vilka sporter utmanarna tränar) Jag som sagt vill gärna börja på Taido Hokei, och har ett intresse för löpning och gillar dans väldigt mycket^^. Lillasyrran har faktiskt börjat prata om att HON vill gå på Karate, det är otroligt! Hon har aldrig intresserat sig för nån Hobby förutom Piano.....

Men det ska jag, mamma, pappa och syrran se i kväll. Det kanske blir pytte shopping imorgon, får hoppas det! Men när jag väl ska shoppa, då ska jag det! För det var super länge sen, och mitt smink är typ slut. Mina kläder har jag blivit less på, och jag vill ha lösnaglar&lösögonfransar^^ Och jag ser verkligen fram emot Sommaren!, men jag kan behöva en och annan bantning för den...iallafall min fula mage, och tränas. Men det är bara kul! Jag ska nog klara det kanske.....

Men såhär vill jag inte se ut hehe, men bara bort med magen och låren så!

 


// MIKU!^^

Av Ibi och Miku - 21 januari 2012 13:44

Moshi, nu ska jag och mamma göra våfflor(till mig som inte gillar pannkakor) och pannkakor till pappa, mamma och syrran^^ Det ska bli nam nam^^

 


Jag föredrar helt klart våfflor.


Men nu blev det såå tråkigt att vi inte skulle göra några goda våfflor! Sur Miku. Så det blir äckliga rester istället. Korv med potatismos! usch! Jag gillar verkligen inte korv alltså. Kan inte förstå tjusningen i det. Men visst. Hoppas det blir lite roligt i dag iallafall. Men det var det imorse, eller imorse. Klockan var 12 ca. Gick jag och pappa en långpromenad med hundarna, så kul! och ikväll blir det Gladiatorerna! Det programmet hissar vi^^  

// Miku  

Presentation


Ibi och Miku's blogg!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken manga är er favorit?
 NARUTO
 Negima Mahou Sensei
 Tokyo Mew Mew
 Bleach
 One Piece
 Fullmetal Alcehmist
 I.N.V.U
 Kill me Kiss me(K2)
 Demon Diary
 D.NAngel
 Sugar Sugar Rune
 Shaman King
 Fruits basket
 Ouran High School
 Yu-Gi-Oh!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Meny

Filmer

Här skriver vi in lite filmer som vi gillar   och en kort recension om filmen.

Kon'nichiwa!

Hejsan, vi är två tretton åriga tjejer som startat denna blogg. Jag är då Shu, och min kompis Ibi. Hoppas ni gillar bloggen, och kommentera gärna, det är jätte roligt. Ja tycker jag ialla fall(jag Shu). I slutet av varje inlägg skriver jag //Shu, eller =3 eller någon smileys som denna  ,    eller    eller   ,  det är mina favoriter.

// Shu

Miku&Ibi's Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards