IbiochMiku

Alla inlägg under januari 2012

Av Ibi och Miku - 19 januari 2012 14:49

....om mig.  Ja jag följer några bloggar, och många har sådant. Så varför ska inte jag ha det?  


Men jo. Då börjar jag.:


 


Enjoy it!^^

// MIKU


Av Ibi och Miku - 10 januari 2012 13:11

Hej,/ Ibi E sååå ledsen att jag inte har hunnit skriva på typ jätteeee längeee men det har varit lite svårt och det ärr så mycke som har hänt på senaste tiden, men nu tänker jag i alla fall skriva vad som har hänt. det har varit värsta FIGHTEN i skolan alla tycker olika så skolan har ställt sig på två olika sidor och en av mina bff´s ställde sig på den andra sidan såå nu kan man säga att i inte e de längre, vi pratar inte ens... 


men det har varit ett långt och härligt lov nästan perfekt om det hade snöat.


Va och shoppade igår, medans det fortfarande är mellandags REA!!! hittade så mycket snygga grejer!!! speciellt på GINA TRICOT!!!men också på H&M :)


men nu ska ni få höra för några veckor sen hittade jag, min syster och min kusin en liten kattunge på fyra veckor som satt fast i en lada, jag gick hem för att hämta något att ta fram den med för man såg den knappast i hålet där den var. men min kusin slängde sig för att rädda den!!! och gjorde hålet större och nu bor den lilla katten här han sitter faktiskt brevid mig just nu<333


hoppas ni har haft ett bra jullov/ IBI<333



Av Ibi och Miku - 9 januari 2012 13:42

Moshi, det har hänt mycket nu! så jag har inte kunnat blogga på länge(farmor har inte dator+jag har inte varit på datorn nu så mycket på lovet). Men nu ska jag berätta vad jag gjort^^


Först åkte jag ju till farmor, och jag var där i två dagar.

Sen åkte jag, syrran och min kusin hem till oss.

 

Vi tittade på The voice sverige och min kusin sov över. Och klockan 11:00(!) så klippte jag håret på mami som ingenting.(Tidigare den dagen färgade jag det också) Sen gick vi upp tidigt, och sedan åkte vi in till Stockholm, till globen. För vi skulle titta på Disney on Ice! det var jätte bra!.

      Och sen blev det lördag och vi gjorde inte så mycket, men vi kollade på premiären av Gladiatorerna, och de var jätte coolt!

 

Gladiatorerna såg så mäktiga, omänskliga ut liksom. På söndagen slappade vi mest, och jag och pappa gick en lång promenad med hundarna, det älskar jag! säkert lika mycket som dem^^ och nu är det måndag. Jag taggar långpromenad med pappa och hundarna igen, men jag vet inte om det går. För pappa jobbar ju idag, men jag är fortfarande ledig, yahoo!. Men syrran börjar imorrn, men jag börjar på torsdag, hihi. Och när jag var hos farmor laddade jag ner massa gratisappar till mobilen. Så min bakrundsbild är grym nu! Men nu är jag typ förkyld. Eller hostar som en galning iallafall, och har ont i halsen en aning. Hoppas jag kan gå ut med hundarna iallafall om vi gör det!.


// Miku

Av Ibi och Miku - 4 januari 2012 13:51

Moshi^^ det blev lite ändringar, så nu ska jag till farmor idag istället^^ Var bara det jag skulle säga. men jag ska packa och sedan se vad jag gör^^

 

En undebart söt fickspegel i form av en apple macbook, laptop!(från fokis.se) jag tycker de japanska/thailändska och koreanska sakerna alltid får dig att le. Som så enkla saker som en fickspegel får de att se super gullig och orginell ut. Som många andra saker. De förgyller din dag!

// Miku

Av Ibi och Miku - 3 januari 2012 17:42

Moshi. Idag ska jag och syrran packa väskorna och åka till farmor, och våran yngsta kusin är också där(9 år) och sedan ska jag kanske också träffa min bästis! åh vad jag saknat henne! Hon var borta över jul och nyår så jag har inte sett henne på säkert två-tre veckor!

Men nu ska vi snart dit iaf. Men vi ska äta middag hemma först...ganska boring men aja. Undrar vad det blir...? men jag vet inte. Syrran skulle få välja, men hon säger ju inget! så jag bara: Inte potatis bara(Jag gillar inte det, men ris älskar jag!)

Men nu ska jag såsa lite framför tvn, och sedan kanske packa...och sedan åka^^

//Miku

Av Ibi och Miku - 2 januari 2012 18:08

Moshi! nu är 2012 här och det har vi firat^^ det här är också årets första inlägg. Plus+ det är första inlägget med min nya mobil! en samsung galaxy 5. Vilket jag blev jätte glad för. Men det blir lite konstigtså är det därför. Kraam! MikuI

Presentation


Ibi och Miku's blogg!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken manga är er favorit?
 NARUTO
 Negima Mahou Sensei
 Tokyo Mew Mew
 Bleach
 One Piece
 Fullmetal Alcehmist
 I.N.V.U
 Kill me Kiss me(K2)
 Demon Diary
 D.NAngel
 Sugar Sugar Rune
 Shaman King
 Fruits basket
 Ouran High School
 Yu-Gi-Oh!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Meny

Filmer

Här skriver vi in lite filmer som vi gillar   och en kort recension om filmen.

Kon'nichiwa!

Hejsan, vi är två tretton åriga tjejer som startat denna blogg. Jag är då Shu, och min kompis Ibi. Hoppas ni gillar bloggen, och kommentera gärna, det är jätte roligt. Ja tycker jag ialla fall(jag Shu). I slutet av varje inlägg skriver jag //Shu, eller =3 eller någon smileys som denna  ,    eller    eller   ,  det är mina favoriter.

// Shu

Miku&Ibi's Gästbok!


Skapa flashcards