IbiochMiku

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Ibi och Miku - 13 februari 2012 11:06

Moshi moshi^^

Jag har inte kunnat blogga i helgen p.g.a att jag, min bästis och min familj var hos min mormor på fredagen och bastade, åt middag och småpratde(såå skönt! det var 85 grader varmt!) och i Lördags var jag men min bästis hela dagen. På Söndagen så gjorde vi en lång ridtur. Jag red på våran unghäst(som aldrig blivit riden förut!) De var väldigt nervöst. , men jätte roligt!. Det har jag gjort under helgen och lite där till^^ Men något som jag skulle vilja göra så är det att närvara vid en SNSD live konsert!

Det skulle vara så mega coolt! Jag skulle vara så glad om jag fick det!


(( Jag ska lägga upp några vidoes från den, men min dator har hackat upp sig nu, så jag kan inte lägga upp dem nu tyvärr. Men jag hoppas datorn är mer sammarbetsvillig senare^^)

// Miku

Presentation


Ibi och Miku's blogg!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken manga är er favorit?
 NARUTO
 Negima Mahou Sensei
 Tokyo Mew Mew
 Bleach
 One Piece
 Fullmetal Alcehmist
 I.N.V.U
 Kill me Kiss me(K2)
 Demon Diary
 D.NAngel
 Sugar Sugar Rune
 Shaman King
 Fruits basket
 Ouran High School
 Yu-Gi-Oh!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Meny

Filmer

Här skriver vi in lite filmer som vi gillar   och en kort recension om filmen.

Kon'nichiwa!

Hejsan, vi är två tretton åriga tjejer som startat denna blogg. Jag är då Shu, och min kompis Ibi. Hoppas ni gillar bloggen, och kommentera gärna, det är jätte roligt. Ja tycker jag ialla fall(jag Shu). I slutet av varje inlägg skriver jag //Shu, eller =3 eller någon smileys som denna  ,    eller    eller   ,  det är mina favoriter.

// Shu

Miku&Ibi's Gästbok!


Skapa flashcards