IbiochMiku

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Ibi och Miku - 3 februari 2012 09:40

Moshi Moshi, Ohayo Gozaimasu!^^


Idag ska jag packa till resan till min kusin i Uppsala. Det ska bli jätte roligt!


Så jag har inget att skriva om nu. Men jag kommer inte kunna blogga på hela helgen tyvärr. Kanske ett liten dag-updatering om min mobil vill ha fungerande internet, men det snöar så mycekt så jag tror inte det kommer fungera. På Söndagen skulle det bli 23- ! usch usch alltså! Och jag som tycker -12 är jätte kallt. Men vi får hoppas det inte blir exakt så kallt. 


Men på Lördagen ska vi på min kusins kalas också.

Det ända jag vet är att det ska vara i bygdegården och att det serveras tacos. Mer vet jag inte^^

Men det blir nog kul.

Fast nu måste jag gå och packa ner allt jag ska ha med mig. Får se vad jag tar med. Det blir ganska lång resa också. Först skjutsar pappa oss till Vårsta där vi tar bussen till Tumba. I Tumba tar vi pendeltåget till Märsta och där hämtar min kusins pappa oss och skjutsar oss de 7 kilometerna hem till dem. Men innan de ska jag och farmor packa(som jag sa) och köpa inslagningspapper till min kusins present. Sen ska vi hämta min lillasyster och sen ska vi packa till henne och sen åker vi!

Bye Bye^^

Ha en super bra helg!


// Miku

Presentation


Ibi och Miku's blogg!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken manga är er favorit?
 NARUTO
 Negima Mahou Sensei
 Tokyo Mew Mew
 Bleach
 One Piece
 Fullmetal Alcehmist
 I.N.V.U
 Kill me Kiss me(K2)
 Demon Diary
 D.NAngel
 Sugar Sugar Rune
 Shaman King
 Fruits basket
 Ouran High School
 Yu-Gi-Oh!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Meny

Filmer

Här skriver vi in lite filmer som vi gillar   och en kort recension om filmen.

Kon'nichiwa!

Hejsan, vi är två tretton åriga tjejer som startat denna blogg. Jag är då Shu, och min kompis Ibi. Hoppas ni gillar bloggen, och kommentera gärna, det är jätte roligt. Ja tycker jag ialla fall(jag Shu). I slutet av varje inlägg skriver jag //Shu, eller =3 eller någon smileys som denna  ,    eller    eller   ,  det är mina favoriter.

// Shu

Miku&Ibi's Gästbok!


Skapa flashcards